Érettségi van, people :D

Helóheló!
Tudom, hogy még alig kezdtem el ezt a blogolást és már be is fejeztem, de még van remény! Az a gond, hogy érettségizem. :C
Persze ez nem olyan nagy gond, mert mindjárt vége, aztán jöhet a nyár és a bulika. :D És a könyvek! Úgy tervezem, hogy elolvasok pár könyvecskét, és írok is nektek egy rövid kis véleményt mindről, szóval ne csüggedjetek! :D (Mintha lenne olvasóm.... *szomorú zongoraszó*)
Például, amit el szeretnék olvasni, az a Csillagainkban a hiba. Meg porosodik a polcomon még pár könyv, amiket eddig nem sikerült magamévá tennem, szóval lesz itt meló. ;)
Addig meg még gyorsan megtanulom a sok hülyeséget, amit 4 évig puskáztam. Muhaha. :3
Azért majd még később ideszerkesztem, milyen lett az érettségi. :D Na persze csak akkor, ha nem lesz túl gyalázat! Azért én sem égetem ám magamat itt mindenki előtt. (Ez megint úgy hangzott, mintha valaki olvasna. :C Forever alone!)
Szóval a lényeg: Nem haltam meg, lesz még kritika, addig pedig nézzétek EZT a cukifiút!
Áldásom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése